Blogia
xuxuai

SaberCatHost Fallen Kingdom: Secret Revealed, Maisie

⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓

Fallen Kingdom: Secret Revealed, Maisie imdb id tt9078930

↑↑↑↑↑↑↑

 

Runtime =3 minute; žanr =dokumentarni; glumci =J. A. Bayona. Samo ep. Ovo je vjerojatno najgori scenarij ikada napravljen. Nadam se da će pisci pronaći karijeru izvan bilo kojeg oblika pripovijedanja. Oni doista nisu prikladni za bilo koje kreativne oblike. Oh, to je raptoristično. O moj Bože, Ian će biti u ovome ili ću vidjeti sranje. RIP brachiosaurus. 1:14 nije to u biti samo baryonyx. Kad god vidim scenu u kojoj Owen kaže “Run”, uvijek sam bio usredotočen na kompilaciju skakanja pored njega. To je jednostavno. Voljela sam to iznenađenje povezano s njom. Sada ga zovem, da će jedan tip s naočalama biti dosadan. Bio sam tako sretan za ovaj film, ali ga neću gledati zbog činjenice da ga objavljuju u drugim zemljama prije SAD-a. Gotovo mjesec dana ranije objavljuju ga u drugim dijelovima svijeta prije SAD-a, što je nepravedno.

To se neće dogoditi otkako Colin Trevorrow ima veliki uspjeh s jurskom svjetskom sagom (napisao je palo kraljevstvo), ali bi trebali dati ključeve Bayoni koji je usmjerio najbolje što je mogao na ono što mu je dano ... će donijeti konačni jurski svjetski film sa ozbiljnim opravdanjem. Čekajte ... U seriji Jurassic World postoji zaplet.

 

Da. namjera da se osjećate sažaljenje zbog želje ... Uh nooo znaju da su zapravo zabrljali s tim. Stvarno to želim vidjeti. Gledao sam film danas, i moram reći da sam vidio prikolicu prije, ali sam sretan što nisam posvetio dovoljno pozornosti tome. U svakom slučaju ovaj film je bio 10/10. Nije bio ni blizu prethodne utakmice. uglavnom se radilo o nekim kretenima umjesto o dinosaurima. Izvornik 1993.> Remake. ovaj. O moj Bože! Zaboravite trule rajčice ovaj film je fantastičan! drugi najbolji film Jurassic Parka ikada. Prvo je OG, ali ipak.

 

0 comentarios