Blogia
xuxuai

On-line hack nyeste version The Battle of Polytopia uden annonce

firstgamehack.com

 

Genre = Adventure versionen = 1.13.1 Jeg har spillet Polytopia (superstribes) til og fra i et par år nu, der er bare noget, der holder mig tilbage. Hver gang jeg spiller, drømmer jeg altid om at knuse mine venner i en kamp for at vise min færdighed, men det er jeg simpelthen ikke kan gøre. Multiplayer i dette spil er blokeret bag en betalingsvæg, ja det er gratis "pass og play", men det er bare en langsom oplevelse, og det er ikke så sjovt, når du forsøger at skjule din position fra dine venner. Jeg ville elske at se multiplayer blev en gratis funktion, og jeg forstår, hvorfor det kan være blokeret, fordi du er et lille firma, og du har brug for en slags indkomst, men jeg føler stadig, at det ville hjælpe samfundet ud masse Idle Turn Based War Game engelsk tomatometre = 4,7 af 5 Publikum score = 4504 Afstemning.

0 comentarios